مصرف کدام کنسروها ممنوع است؟ طرز تهیه کیک توت‌فرنگی با مارمالاد و کرم کاستارد + عکس کشف ۷۳ فقره سرقت ضبط و پخش خودرو در مشهد دستبرد ۸ میلیاردی به یک ساعت‌فروشی در مشهد ویدئو | فرود بدون چرخ یک هواپیمای باری در فرودگاه استانبول پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی و مشهد (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) | تداوم بارش‌های رگباری در مشهد چه مقدار آب برای سلامت کلیه‌ها لازم است؟ بهترین روش برای نو و تمیز نگه‌داشتن فرش‌ها علت چرخش مچ پا چیست؟ عوامل خطر «زوال عقل زودرس» را بشناسید خوابیدن روی زمین برای کمردرد خوب است یا بد؟ ترفند‌های مفید و کاربردی برای تمیزکردن و مراقبت از وسایل چوبی هشدار فرماندار طرقبه-شاندیز به گردشگران برای احتمال وقوع سیلاب (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) ارتباط جالب ایجاد نفخ با کمبود یک ویتامین خواص ویژه موز سیاه شده که نمی‌دانستید اعزام بیش از ۸۷ هزار زائر سرزمین وحی از ۲۱ فرودگاه کشور توضیحات جدید وزیر کار درباره حقوق بازنشستگان و اصلاح حقوق کارگران (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) ۲۰ درصد زوج‌های ایرانی نابارورند | حرارت موبایل یکی از عوامل ناباروری در مردان
سرخط خبرها

استقرار پایگاه‌های پزشکی در کمپ غدیر مشهد

  • کد خبر: ۲۱۸۷۰۵
  • ۰۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۷
استقرار پایگاه‌های پزشکی در کمپ غدیر مشهد
رییس دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: در هر شبانه روز بیش از ۵۰۰ بیمار به بخش اورژانس بیمارستان امام رضا (ع) مراجعه می‌کنند.

به گزارش شهرآرانیوز، دکتر محمود شبستری بر انجام نظارت های مستمر از مراکز درمانی تاکید و اظهار کرد: تمامی مراکز درمانی اعم از خصوصی، دولتی ملزم به پذیرش بیماران اورژانس داخلی هستند. در حال حاضر بیشترین تمرکز مراجعه بیماران در بیمارستان های امام رضا(ع) و قائم(عج) است، در هر شبانه روز بیش از ۵۰۰ بیمار به بخش اورژانس بیمارستان امام رضا(ع) مراجعه می کنند که یک سوم از این تعداد بستری می شوند و لازم است در راستای کاهش بار مراجعه به این مراکز، سایر مراکز درمانی دولتی و خصوصی نیز همکاری موثر در پذیرش بیماران داشته باشند.

وی با بیان اینکه برنامه های نظارتی مستمر از تمامی مراکز درمانی مشهد مقدس باید به طور ویژه در دستور کار قرار گیرد و روند پذیرش بیماران در بخش های اورژانس مورد پایش قرار گیرد تصریح کرد: لازم است، در راستای ارائه خدمات شبانه روزی به زائران و مجاوران، درمانگاه سرپایی شماره ۳ بیمارستان امام رضا(ع)  با حضور متخصصین داخلی، طب اورژانس و قلب به همراه خدمات پاراکلینیکی راه اندازی شود تا ضمن ارتقاء کیفی خدمت رسانی از بار مراجعه به اورژانس عدالتیان کاسته شود.

رییس ستاد نوروزی دانشگاه علوم پزشکی مشهد با تاکید بر گسترش برنامه های آموزشی و اطلاع رسانی در حوزه پیشگیری از مسمومیت با گاز منوکسید کربن به ویژه در مکان های استقرار زائران اظهار کرد: در حال حاضر در کمپ غدیر بیش از ۵ هزار زائر اسکان داده شده اند و در راستای افزایش دسترسی زائران به خدمات بهداشتی و درمانی، پایگاه بهداشتی به همراه پزشک و پرستار در این مکان راه اندازی شده است.

دکتر شبستری ضمن قدردانی از تلاش های ارزنده کادر بهداشت و درمان که بطور شبانه روزی در حال خدمت رسانی به زائران و مجاوران رضوی هستند تاکید کرد: با توجه به افزایش حضور زائران درمناسبت های پیش رو، در چهار مسیر منتهی به حرم مطهر رضوی پایگاه های بهداشتی و درمانی فعال خواهد بود تا خدمت رسانی به زائران و مجاوران از نظر کیفی و کمی ارتقاء یابد.

وی با اشاره به نزدیک شدن به شب های قدر و عید سعید فطر اظهار کرد: دراین راستا تمامی پایگاه های اورژانس مستقر در حرم مطهر رضوی و اطرف این مکان مقدس به صورت فعال به زائران و مجاوران رضوی خدمت رسانی خواهند کرد.

رییس ستاد نوروزی دانشگاه علوم پزشکی مشهد تاکید کرد: همچین بیمارستان صحرایی نیز در مجاورات حرم مطهر رضوی در این ایام فعال خواهد بود تا خدمات به شکل مناسبی در دسترس زائران و مجاوران باشد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->